torsdag 18. juni 2009

Hot Stuff


Jeg har aldri vært i Edinburgh, men nå har den skotske byen rykket enda lenger opp på listen over byer jeg har lyst til å besøke. Under mottoet Borte Best er jeg nemlig en sucker for fete hoteller, og nå har det italienske motehuset Missoni åpnet hotell i Edinburgh. Det ser fullstendig rått ut! Det må nok bli minimum to netter, sånn at jeg kan bruke en hel dag på hotellrommet i en av de fantastiske badekåpene som følger med.


Den franske designeren Jean-Charles de Castelbajac har skapt den ultimate solbrillen for Legoister. Brillestengene kan bygges på og bygges ut med det man måtte ønske av Legobrikker og -figurer. Solbrillene kommer i tre farger, og koster 110 euro. 



Beth Ditto, moteikon og vokalist i Gossip, debuterer snart med sin første kleskolleksjon for Evans. Og når plaggene blir lagt ut for salg, er det liten tvil om at jeg kommer til å gjøre mitt aller beste for å slå kloa i det dominomønstrede sjalet. Vil ha!


Ingen kommentarer: